Marketingstrategien er et vigtig element i din virksomheds brandingstrategi
Din marketingstrategi arbejder for brandingstrategiens overordnede mål – men på et operationelt niveau. Den kommunikerer relevante budskaber på tværs af medier og kanaler – og inkluderer både offline og online marketing. Det kan være på tværs af online portaler, fagmedier, trykte medier og sociale medier. Den arbejder for din virksomheds overordnede strategi og bygger på vores mangeårige erfaring med at levere succesfuld marketing for vores kunder. Vi arbejder både indenfor B2B og B2C, men har vores rødder i B2B marketing.
Marketingstrategien indeholder din marketingplan for året
Vi ved, hvordan dine marketing-tiltag skal strikkes sammen for at virke bedst. Hvilke kanaler der skal benyttes og hvor ofte. Strategien indeholder din årsplan, der sikrer synergi mellem marketingtiltag og salgsstrategi. Med en klart defineret startegi har du også et estimeret marketingbudget og kan roligt afvise spontane telefonsælgere, der ringer med ”et fantastisk” tilbud. Med vores marketing- og PR abonnement varetager vi mediekontakten, planlægning og eksekvering af dine marketingtiltag, så de ikke skal tænke på marketing i det daglige arbejde.
Hvad koster en marketingstrategi?
En marketingstrategi koster typisk. 30.000 kr. Hertil kommer eksekvering, som tegnes på vores marketing- og PR abonnement. Prisen er den samme på et B2C og B2B marketingstrategi.