Vores branding blog

… er stedet hvor vi tænker højt. Igennem vores arbejde med branding og strategisk markedsføring for virksomheder og byer, falder vi ofte over cases og historier, som vi synes er værd at kommentere på. Man kan ikke bygge et brand alene igennem annoncering, men mange virksomheder forsøger alligevel. Det tager mange år og en dedikeret markedsføringsindsats, god service, produkter der leverer hvad de lover, en forståelse for markedet og en professionel brandbygningsindsats at blive – og forblive en success i forbrugernes øjne. Her skriver vi om hvor det går godt, og hvor vi mener at virksomheder misser en mulighed for at bygge et solidt brand.

Læs også om hvordan vi arbejder med brandbuilding og brandingstrategi.

FN_verdensmaal

VERDENSMÅL – ELLER VERDENS DÅRLIGSTE TIL AT KOMMUNIKERE DEM?

READY, SET, GO! Kapløbet om at komme på den eksklusive liste…
Ekstern marketingafdeling

8 gode grunde til at vælge en ekstern marketingafdeling

(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new…

Marketing - et nødvendigt onde

Hvorfor skal man investere i marketing, når kunderne kommer…
DGNB byggeri

Nye DGNB brands: De første bliver de stærkeste

Ifølge Green Building Council forventes 16% af alt nybyggeri…
Brandingekspert Anette Christensen fra Koncept Marketing spørges til råds.
Anette Koncept Marketing

Hvad skal til for at blive et brand?

Branding er en langsigtet strategi, der fremtidssikrer din virksomhed. Virksomheder,…

Ørsted navneskift - brand eller branding?

Hvordan synes du Ørsted har klaret navneskiftet⁉️ Magasinet…

Branding trives på Building Green

Building Green er ikke kun en messe, hvor man kan samle viden…

3 brandingtendenser hos konsoliderende byggevirksomheder

Mange virksomheder i byggebranchen har de seneste år haft et…

Brandingtendens #10: Mere teknologi i virksomhedens branding

BIM, virtual reality og droner. Maskiner og robotter hører ikke…

Brandingtendens #9: Branding og bæredygtigt byggeri

Bæredygtigt byggeri er sat på den politiske dagsorden, men…

Brandingtendens #8: Mere fokus på social ansvarlighed

Vi ser allerede nu en tendens hos især producenter og entreprenører…