Vores branding blog
… er stedet hvor vi tænker højt. Igennem vores arbejde med branding og strategisk markedsføring for virksomheder og byer, falder vi ofte over cases og historier, som vi synes er værd at kommentere på. Man kan ikke bygge et brand alene igennem annoncering, men mange virksomheder forsøger alligevel. Det tager mange år og en dedikeret markedsføringsindsats, god service, produkter der leverer hvad de lover, en forståelse for markedet og en professionel brandbygningsindsats at blive – og forblive en success i forbrugernes øjne. Her skriver vi om hvor det går godt, og hvor vi mener at virksomheder misser en mulighed for at bygge et solidt brand.
Læs også om hvordan vi arbejder med brandbuilding og brandingstrategi.
Brandingtendens #7: Mere produktbranding
Mere prefab og modularbyggeri vil udfordre markedets gængse…
Brandingtendens #6: Konsortier laver fælles markedsføring
I takt med at konsortier og strategiske partnerskaber vinder…
Brandingtendens #5: Skarpere virksomhedsprofiler skaber større differentiering
Trods byggebranchens optur er konkurrencen også hård. Vi ser…
Brandingtendens #4: Integration af flere medier i virksomhedens branding
Vi oplever allerede nu en klar tendens til, at virksomhedens…
Brandingtendens #3: Mere employer branding
Fremtiden byder på mere storytelling med fokus på medarbejderen.
Mangel…
Brandingtendens #2: Content som reklame
Fremtidens markedsføring er nyheder og information leveret på…
Brandingtendens #1: Mere visuel kommunikation i det digitale mediespind
Visuel kommunikation styrkes i fremtidens branding. Vi begyndte…
DONG skifter navn til Ørsted
Er det nu klogt for DONG Energy at skifte navn til Ørsted?
Berlingske…
Content marketing og storytelling er nye kodeord i byggebranchen
Branding er for alvor kommet på dagsordenen hos danske byggevirksomheder.…
Ny Branding tendens: Paradigmeskift fra produkt til oplevelse i dansk detailhandel
Forventningerne til indkøbsoplevelsen vokser hos fremtidens…
Logik & Co: Når personlig branding løfter virksomheden
I tredje afsnit af serien Frihed, Lighed og Tømmerlus om det Københavnske byggefirma Logik & CO ser man et godt eksempel på at personlig branding kan profilere virksomheden.
Logik & CO, afsnit 2: En personlig historie med branding effekt
Temaet var lærlinge i andet afsnit af miniserien Frihed, Lighed og Tømmerlus, der portrætterer det københavnske byggefirma på DR1. Et gængs CSR tema, som er oplagt at score god branding på. - Hvis ellers holdningerne til det at have lærlinge er rigtige, ægte og dybtfølt. Og det er de uden tvivl hos Logik &Co.