Vores branding blog

… er stedet hvor vi tænker højt. Igennem vores arbejde med branding og strategisk markedsføring for virksomheder og byer, falder vi ofte over cases og historier, som vi synes er værd at kommentere på. Man kan ikke bygge et brand alene igennem annoncering, men mange virksomheder forsøger alligevel. Det tager mange år og en dedikeret markedsføringsindsats, god service, produkter der leverer hvad de lover, en forståelse for markedet og en professionel brandbygningsindsats at blive – og forblive en success i forbrugernes øjne. Her skriver vi om hvor det går godt, og hvor vi mener at virksomheder misser en mulighed for at bygge et solidt brand.

Læs også om hvordan vi arbejder med brandbuilding og brandingstrategi.

Brandingen trives på Building Green

/
Building Green er ikke kun en messe, hvor man kan samle viden…

3 brandingtendenser hos konsoliderende byggevirksomheder

/
Mange virksomheder i byggebranchen har de seneste år haft et…

Brandingtendens #10: Mere teknologi i virksomhedens branding

/
BIM, virtual reality og droner. Maskiner og robotter hører ikke…

Brandingtendens #9: Branding og bæredygtigt byggeri

/
Bæredygtigt byggeri er sat på den politiske dagsorden, men…

Brandingtendens #8: Mere fokus på social ansvarlighed

/
Vi ser allerede nu en tendens hos især producenter og entreprenører…

Brandingtendens #7: Mere produktbranding

/
Mere prefab og modularbyggeri vil udfordre markedets gængse…

Brandingtendens #6: Konsortier laver fælles markedsføring

/
I takt med at konsortier og strategiske partnerskaber vinder…

Brandingtendens #5: Skarpere virksomhedsprofiler skaber større differentiering

/
Trods byggebranchens optur er konkurrencen også hård. Vi ser…

Brandingtendens #4: Integration af flere medier i virksomhedens branding

/
Vi oplever allerede nu en klar tendens til, at virksomhedens…

Brandingtendens #3: Mere employer branding

/
Fremtiden byder på mere storytelling med fokus på medarbejderen. Mangel…

Brandingtendens #2: Content som reklame

/
Fremtidens markedsføring er nyheder og information leveret på…

Brandingtendens #1: Mere visuel kommunikation i det digitale mediespind

/
Visuel kommunikation styrkes i fremtidens branding. Vi begyndte…