Vores branding blog

… er stedet hvor vi tænker højt. Igennem vores arbejde med branding og strategisk markedsføring for virksomheder og byer, falder vi ofte over cases og historier, som vi synes er værd at kommentere på. Man kan ikke bygge et brand alene igennem annoncering, men mange virksomheder forsøger alligevel. Det tager mange år og en dedikeret markedsføringsindsats, god service, produkter der leverer hvad de lover, en forståelse for markedet og en professionel brandbygningsindsats at blive – og forblive en success i forbrugernes øjne. Her skriver vi om hvor det går godt, og hvor vi mener at virksomheder misser en mulighed for at bygge et solidt brand.

Læs også om hvordan vi arbejder med brandbuilding og brandingstrategi.

Hvad skal til for at blive et brand?

Branding er en langsigtet strategi, der fremtidssikrer din virksomhed. Virksomheder,…

Ørsted navneskift - brand eller branding?

Hvordan synes du Ørsted har klaret navneskiftet⁉️ Magasinet…

Branding trives på Building Green

Building Green er ikke kun en messe, hvor man kan samle viden…

3 brandingtendenser hos konsoliderende byggevirksomheder

Mange virksomheder i byggebranchen har de seneste år haft et…

Brandingtendens #10: Mere teknologi i virksomhedens branding

BIM, virtual reality og droner. Maskiner og robotter hører ikke…

Brandingtendens #9: Branding og bæredygtigt byggeri

Bæredygtigt byggeri er sat på den politiske dagsorden, men…

Brandingtendens #8: Mere fokus på social ansvarlighed

Vi ser allerede nu en tendens hos især producenter og entreprenører…

Brandingtendens #7: Mere produktbranding

Mere prefab og modularbyggeri vil udfordre markedets gængse…

Brandingtendens #6: Konsortier laver fælles markedsføring

I takt med at konsortier og strategiske partnerskaber vinder…

Brandingtendens #5: Skarpere virksomhedsprofiler skaber større differentiering

Trods byggebranchens optur er konkurrencen også hård. Vi ser…

Brandingtendens #4: Integration af flere medier i virksomhedens branding

Vi oplever allerede nu en klar tendens til, at virksomhedens…

Brandingtendens #3: Mere employer branding

Fremtiden byder på mere storytelling med fokus på medarbejderen. Mangel…