Branding trives på Building Green

Building Green er ikke kun en messe, hvor man kan samle viden om bæredygtigt byggeri. Der er også mange gode og praktiske eksempler på, hvordan virksomheder bruger branding til at skabe en bedre forretning.

Vi mødte tre deltagere på messen og fik deres bud på, hvordan branding fungerer inden for det bæredygtige byggeri.

Prisvinderen ser branding som et hjul

Rasmus Jørgensen, direktør i KALK, der vandt produktprisen på Building Green, ser branding som et hjul. Man er nødt til at bygge delene på hjulet i den rigtige rækkefølge.

Hør hans forklaring her

Ler og træfiber i stærkt samarbejde

Nye produkter står stærkere i strategiske partnerskaber. Det ved Christian Gudiksen, Bygsund Import (importør af Claytec) og Henrik Andreasen, KKS-Woodfibre. De delte en stand på Building Green i år og supplerede hinandens produkter.

Se mere her

Certificering giver stolthed internt

Cradle to cradle-certificeringer styrker virksomheders brands internt og eksternt. Det forklarer Annette Hastrup, Vugge til Vugge Danmark, som er vant til at høre fra corporate brands, hvordan de styrkes af certificeringer.

Hør hendes forklaring her

Læs mere om brandingstrategier her